help-line

aprilie 01, 2008
Ce se poate intampla cand arunci cuvinte cheie intamplatoare pe toolul celor de la trafic.ro? Nu cred ca stiti dar nu voi lasa lucrurile asa. Deci, introduc, nu conteaza ce. Iata ce iese la prima strigare:

Cu 4 cautari :

revista bravo, help-line :
andy, 13 ani: am de 8 luni o
prietena si nu am facut sex
pana acum. am stimulat
totusi actul sexual, insa cu
pantalonii pe noi. vreau sa
stiu daca se poate ca ea sa
ramana insarcinata chiar
daca nu a existat nici un co

Si cum respectiva revista nu da semne de ajutor se hotaraste ceara ajutorul oricui e dispus si mai incearca odata:

Tot cu 4 cautari:

am de 8 luni o prietena si
nu am facut sex pana acum.
am stimulat totusi actul
sexual, insa cu pantalonii
pe noi. vreau sa stiu daca
se poate ca ea sa ramana
insarcinata chiar daca nu a
existat nici un contact
direct? credeti ca ar trebui
sa ne protej

Sfatul meu. Cu astfel de cazuri nu e de glumit la varsta ta andy. O pereche de chilotei si una de pantaloni nu-s de ajuns sa te fereasca de o eventuala problema neplacuta. Ar fi bine ca intre voi sa se afle macar o plapuma si poate, dar doar daca e posibil, cateva zeci de metri distanta ca sa ai timp sa fugi cand va afla tatal ei. Noapte buna Andy.

2 comentarii:

  • Astazi in lift mi-am atins o vecina... bine noi eram imbracati... ce zici are vre-o sansa sa ramana insarcinata? :)))))