Dinamo revine la vechiurile obiceiuri

februarie 09, 2008
Dinamo nu renunta la visul european. Desi au pierdut doi dintre cei mai importanti fotbalisti (eu zic 3, Radu, Niculescu si 99% Danciulescu) din ultimul timp, spartanii vor sa revina in forta in Europa. Vasile Turcu a declarat ca prin venirea lui Pekaric si a lui Miranda, Dinamo redevine echipa puternica de pana acum: “Am adus un jucator foarte important, capitanul celor de la Vojvodina. Cand a plecat, multi aveau lacrimi in ochi. Cu el si cu Miranda vrem sa redevenim o forta in Europa. Am stabilit, toti de la club, ca fotbalistii nu pot fi tinuti mai mult de doi-trei ani, pentru ca se plafoneaza. Am vorbit cu Claudiu Niculescu de exemplu, si mi-a zis ca are alta motivatie acum la Dusiburg”, a spus Turcu pentru Prosport.

Prin propozitia bolduita Turcu anunta ca Dinamo revine la vechiul obicei de a vinde jumatate de echipa in tur si cealalta in retur. Sezoanele trecute o astfel de tactica aducea un titlu la cateva sezoane si promisiuni de liga campionilor. Insa pe atunci nu exista un CFR Cluj, nici Vasluiul nu facea transferurile de acum.

Pregatiti-va sa-l auziti pe Turcu dupa infrangeri ca lipsa omogenitati si-a spus cuvantul ....

0 comentarii: